-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Grožio priemonių gamintojai atsisako žodžio „normalus“

Kosmetikos ir kūno priežiūros priemones gaminanti įmonė „Unilever“ antradienį paskelbė, kad savo gaminių aprašuose ir reklamoje daugiau nebenaudos žodžio „normalus“.
Moteris įsigijo kosmetikos priemonių
Moteris įsigijo kosmetikos priemonių / 123RF.com nuotr.

Sprendimas buvo priimtas atlikus tyrimą, atskleidusį, kad išgirdę tokį terminą daug žmonių jaučiasi atstumti.

„Unilever“, kurios centrinė būstinė yra Londone ir kuriai, be kitų grožio ir asmens higienos prekių ženklų, priklauso „Dove“, „Ax“, „Sunsilk“ ir „Vaseline“, taip pat teigia, kad ji, laikydamasi savo „Positive Beauty“ (pozityvaus grožio) iniciatyvos savo reklamose skaitmeniniu būdu nekeis modelių kūno linijų, proporcijų ir odos spalvos, rašoma pranešime spaudai.

Kompanija taip pat pažadėjo savo reklamose rodyti daugiau žmonių iš nepakankamai atstovaujamų mažumų grupių. Šių ir kitų žingsnių tikslas, pasak „Unilever“, yra ryžtingiau „ginčyti siaurus grožio idealus“.

Taikyti naujuosius principus reklamoje buvo nuspręsta po to, kai įmonė užsakė 10 000 vartotojų apklausą devyniose šalyse, įskaitant Braziliją, Kiniją, Nigeriją, Saudo Arabiją ir JAV.

Apklausa parodė, kad 56 procentų respondentų mano, kad grožio priemonių sektorius gali paskatinti žmones jaustis atstumtais ir kad net 7 iš 10 žmonių sutinka, jog žodis „normalus“ gaminių aprašuose ir reklamoje turi neigiamą poveikį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius