Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Fenikso ralis tęsiasi: Sacharos dykuma tikrino „BRO Racing“ komandos bagių kantrybę

Sekmadienį po dviejų dienų pertraukos Tunise tęsiasi Fenikso ralis, kuriame dalyvauja ir gausi lietuvių komanda „BRO Racing“, sudaryta net iš penkių, bagiais lenktyniaujančių ekipažų. Po poilsio dienų lenktynininkų šiandien vėl laukė greičio ruožai, kurie pažymėti išties dideliu gedimų skaičiumi – trasa technikai buvo labai negailestinga. Su problemomis susidūrė ir nemažai Lietuvos atstovų, rašoma pranešime.
„BRO Racing“ komanda tęsia pasirodymą Fenikso ralyje
„BRO Racing“ komanda tęsia pasirodymą Fenikso ralyje / Komandos nuotr.

„BRO Racing“ ekipos gretose bene permainingiausiai diena klostėsi Egidijaus Malinovskio ir Povilo Ignatavičiaus tandemui. Kaip teigė ekipažo pilotas, po dviejų dienų poilsio jis su šturmanu vėl buvo kupini jėgų ir nusiteikę lenktyniauti maksimaliu tempu. Juolab, kad mechanikai surado tinkamus amortizatorių nustatymus.

Tačiau puiki pradžia buvo tik pusė darbo. Pirmąjį šios dienos greičio ruožą ekipažas įveikė itin puikiu tempu, jau po pirmųjų kelių dešimčių kilometrų lenkdamas anksčiau startavusius varžovus. Beje, pirmojo greičio ruožo pabaigoje lūžo Egidijaus Malinovskio ir Povilo Ignatavičiaus bagio galinė traukė, tačiau duetas finišą pasiekė ir neatlaikiusią detalę patys pasikeitė atsargine.

„Pasikeitę traukę nuvažiavome į serviso zoną ruoštis antram dienos greičio ruožui. Mechanikai mums dar pakeitė priekinį pusašį, nes buvo išlūžęs. Ir tuomet kažkaip atsitiko, kad davėme savo varžtų suktuvą iš bagio ir atgal jo nebeįsidėjome. Taip ir išvažiavome be suktuvo. Startavus antrame greičio ruože, už kokių 20 km nuo starto lūžo kitos pusės viršutinė traukė. Tai nutiko lenkiant lyderiaujančius prancūzus. Teko važiuoti su lūžusia trauke, nes reikiamos atsarginės neturėjome.

Vėliau pradūrėme vieną ratą ir tuomet sustoję supratome, kad neturime suktuvo. Teko ratą keisti rankiniu raktu sukant veržles. Tuo pačiu sulūžusią traukę „sugipsavome“ trimis raktais ir keturiais „chamutais“, kad tik pasiektume finišą. Teko važiuoti ramiai, tačiau įveikus apie 10 kilometrų kopomis ratas vėl ėmė lūžti. Važiavome dar atsargiau ir galiausiai pavyko pasiekti finišą. Pirmame greičio ruože buvome pirmi, o antrame – jau tik trečiame dešimtuke“, – pasakojo Egidijus Malinovskis.

Nuotykių nestokojo ir Algirdo Talučio bei Gyčio Vercinsko ekipažas. Jie šiandien klasifikuojami trečioje pozicijoje, tačiau nedaug trūko, kad ekipažas apskritai greičio ruožo būtų nebaigęs. Pasak ekipažo vairuotojo, vienoje vietoje jis taip rėžėsi į akmenis, jog galvojo, kad bagis išsiardys dalimis. Visgi „BRO Racing“ dirbtuvėse paruošta technika nokauto išvengė.

„Diena buvo labai greita. Buvome šiek tiek paklydę, tai praradome gal tris ar keturias minutes. Bet važiavosi labai gerai. Incidentą turėjome toje vietoje, kur baigėsi kelias ir prasidėjo akmenys, o reikėjo staigiai sukti į dešinę. Tai mes kaip „lupome“ į tuos akmenis, jog galvojau, kad tikrai visas bagis subyrės. Aišku, be pasekmių šis triukas nepraėjo. Sulaužėme dvi šakes, tai teko važiuoti kiek atsargiau ir nešokinėti per kopas.

Po pirmojo greičio ruožo mechanikai tas šakes pakeitė, tai antrame jau vėl galėjome lėkti. Tada prasidėjo kopos, kurios po vakarykščio lietaus buvo gana kietos, niekur nestrigome. Šiaip diena labai puiki ir labai patiko, kad buvo daug greičio, kur galėjome važiuoti maksimaliai“, – sakė Algirdas Talutis.

Nors pagrindinė šios dienos tema „BRO Racing“ komandoje buvo sulaužytos pakabos svirtys, tačiau Artūras Vaidotas su Karoliu Marcinkumi susidūrė su kiek kitokia technine problema. Jiems baigėsi degalai. Nors degalų bake buvo pakankamai, tačiau nustojo veikti degalų siurblys, pumpuojantis benziną iš vieno bako į kitą.

„Kažkur pradėjo trumpinti elektronika ir nustojo veikti degalų perpumpavimas. Pradėjome tikrinti saugiklius, radome vieną perdegusį ir jį pasikeitėme. Praradome apie 10 minučių, kol radome bėdą.

Vėliau pradėjo kaisti variklis. Vėl stojome aiškintis priežastį ir vėl paaiškėjo, kad kalta elektra. Padaužius per saugiklių dėžę situacija lyg ir susitvarkė, tai pirmame greičio ruože su šiais nuotykiais buvome dvidešimti. Antrame etape viskas klojosi kur kas geriau. Vėl turėjome tą pačią bėdą su degalų perpumpavimo saugikliais, bet degalų pagrindiniame bake iki finišo pakako, tad nebestojome. Finišavome penkti“, – pasakojo Artūras Vaidotas.

„BRO Racing“ komandos gretose techninių problemų šiandien išvengė Džeraldo ir Ronaldo Ramoškų duetas. Jiems trasoje stoti remontui neteko nė sykio. Po finišo ekipažas džiaugėsi ne tik rezultatu, bet ir pragiedrėjusiais orais, kurie artimiausiomis dienomis leis mėgautis tikrais Sacharos smėlynų malonumais lenktyniaujant.

„Šiandien ralis buvo puikus. Pirmą etapą pravažiavome be didelių klaidų. Sykį buvome paklydę, vėliau lenkėme keletą bagių, motociklininkų. Finišavome be nuotykių. Antroje dalyje sekėsi irgi neblogai. Važiavome ne pirmi, tai turėjome vėžes prieš save. Nereikėjo daug naviguoti. Važiavome pagal vėžes. Aplenkėme dar kelis konkurentus ir finišavome. Dabar jau grįžome į bivaką. Džiaugiamės, kad oras pagerėjo, nebelyja. Artėjančias dienas bus tikras Afrikos ralis“, – sakė Džeraldas Ramoška.

Mechanikams darbo taip pat šiandien neprivežė ir Tomas Mickus su Dariumi Leskausku. Jie šiandienos lenktynes iš „BRO Racing“ ekipos sudėties pradėjo pirmieji ir atitinkamai antri bagių klasėje. Beje, ne ką prastesnėje pozicijoje duetas atvyko ir į finišą. Nors galutiniai dienos rezultatai dar nėra aiškūs, bet ekipos vairuotojas Tomas Mickus tvirtina jaučiantis, kad šiandien pavyko įvažiuoti į greičiausiųjų trejetuką.

„Nieko neprisidarėm, nieko nesugadinom. Diena buvo gana rami. Rezultatų galutinių dar nematome, bet jaučiame, kad bus gerai. Po tų dviejų poilsių dienų vėl reikėjo laiko įsivažiuoti, bet grįžome į tempą. Kopos buvo labai šlapios, kietos, daužėm bagio priekį. Buvo ir nemažai tiesių, greitų atkarpų. Pirmieji 180 km prabėgo labai greitai. Antroje dalyje buvo kopų, didesnių, mažesnių. Jose irgi problemų neturėjome“, – įspūdžiais dalijosi Tomas Mickus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius