Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti
04 22

Virtualios įžymybės – nebe utopija: kas tai ir kokios šio reiškinio grėsmės

Kiekvienais metais pasaulyje karjerą pradeda tūkstančiai muzikantų ir kitų pramogų pasaulio atstovais tapti norinčių žmonių. Per pastaruosius 10 metų jau ir taip didžiulę rinką papildė kūriniai, prie kurių vienaip ar kitaip ranką prikišo dirbtinis intelektas.
Dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas / Scanpix / Instagram nuotr.

Virtualūs influenceriai keičia turinio kūrimo, vartojimo ir pardavimo internete būdus. Jie yra tarp pažangiausių technologijų ir mūsų troškimo užmegzti ryšį. Tačiau kartu jie yra dar vienas produktas, kuriuo prekiauja rinkodaros specialistai, norintys gauti mūsų pinigų.

Atidžiai įsižiūrėję galime pastebėti riziką, kylančią dėl šio iki šiol ne iki galo aiškaus fenomeno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius